Beil light

hi,很高兴认识你!希望你可以留下脚步,从而给我带来无尽的动力哈!文字是我倾,图文亦是我心。所有作品均为原创哟!

《Looking for you》🐦🌲

The birds circled in the clouds

飞鸟在云雾里盘旋

I opened my misty eyes

我睁开朦胧的眼睛

Looking out of the window of the static good years

看着窗外的岁月静好

I want to be with you

我想和你在一起

Unfortunately

不幸的是

I can't find you anywhere

我寻不到你的身影

I lost you

我把你丢失了

Deep in the valley

丢在了山谷深处

All I have is the gift you left me

我只有你留下给我的礼物

I don't know if you're safe and sound right now

我不知道现在的你是否安好

I hope before I find you

我希望在我寻到你之前

Make sure you're okay

一定要安好

Even to the end of the world

即使去到世界的尽头

Looking for you

我也会寻你

Because you are everything to me

因为你是我的一切


评论

热度(4)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据